Processen med at rydde et hus efter et dødsfald kan være både tidskrævende og følelsesmæssigt hårdt. Det er en tid fyldt med sorg og på samme tid praktiske udfordringer, der kan føles uoverskuelige. Professionel hjælp kan være uundværligt i denne situation, da den giver dig mulighed for at fokusere på dine følelser og bearbejde tabet, mens vi tager os af de praktiske opgaver vedr. nedpakning og rydning af dødsboet.
Hos Mortem BoligRyd er vi eksperter i at rydde huse efter dødsfald, og vi forstår, hvor vigtigt det er at håndtere denne opgave med omhu og respekt. Vores team arbejder fokuseret på at sikre et godt resultat, hvor hver eneste værdigenstand og møbel behandles med omtanke.
Gennem hele forløbet prioriterer vi god kommunikation, hvilket betyder, at du altid er opdateret og kan føle dig tryg ved vores håndtering af rydningen. På forhånd oplyser vi, hvor lang tid det ca. tager at rydde huset, og vi bestræber os på altid at overholde deadlines.
VI ER GRUNDIGE, EFFEKTIVE OG FLEKSIBLE I FORBINDELSE MED RYDNING AF DØDSBO
HØJ SERVICE MED ET SMIL PÅ LÆBEN
ALTID FAIR OG OVERSKUELIGE PRISER
Vi kan hjælpe med rydning af den afdødes hus, hvad end det drejer sig om et mindre rækkehus, et klassisk parcelhus eller en stor villa. Ingen opgaver er for store eller for små. Vi har i øvrigt stor erfaring med også at rydde kælderrum og loftsrum samt rydde lejligheder.
Hos Mortem BoligRyd tilbyder vi rydning af huse i et større geografisk område. Vi udfører de fleste opgaver med rydning af dødsboer i København og omegn, men dækker hele Sjælland med vores services.
Når vi står over for opgaven med at rydde et hus efter et dødsfald, er det afgørende for os at håndtere situationen med den dybeste respekt og forståelse.
Vi ved, at hver genstand i et dødsbo bærer på minder og historier, der er dyrebare for de pårørende, og derfor har vi stor fokus på at gå til rydningsopgaven med omtanke og empati.
Vi forstår, at processen med at rydde og rengøre et hus kan føles som en stor mundfuld, især i en svær tid efter et dødsfald. Derfor tilbyder vi et komplet tilbud, der ikke kun inkluderer rydning af huset, men også grundig rengøring og professionel bortskaffelse af affald.
Inden vi giver en pris på rydningsopgaven, kommer vi ud og besigtiger huset, så vi lettere kan vurdere omfanget.
At overlade rydningen af huset til professionelle – som Mortem BoligRyd – giver dig mulighed for at spare både tid og kræfter i en svær tid. Vores erfarne team håndterer hele processen med omtanke og effektivitet, hvilket gør det muligt for dig at fokusere på at bearbejde dine følelser og mindes personen, du har mistet.
Vi tilbyder rydning af alle typer og størrelser huse – såvel enetageshuse som fleretagers huse i enhver størrelse. Foruden traditionelle huse kan vi også rydde kolonihavehuse, sommerhuse og andre typer ejendomme.
Ja, vi tilbyder også at hjælpe med nedpakning af møbler og inventar, hvis du ønsker at uddelegere denne opgave helt eller delvist.
Det er meget individuelt, hvor lang tid det tager at rydde et hus ifm. et dødsfald. Det afhænger bl.a. af husets størrelse, mængden af inventar m.m. Vi anbefaler derfor, at du kontakter os for en individuel vurdering.
Ønsker du en hjælpende hånd til at rydde et hus, eksempelvis et dødsbo, så kontakt os i dag for mere info og et uforpligtende tilbud.
Telefon: 71 70 78 98 eller skriv til os på vores e-mail: kontakt@mortemboligryd.dk, så vender vi straks tilbage.
Vi svarer typisk inden for 24 timer
Overlad dit dødsbo til Mortem BoligRyd. Et hold af kompetente medarbejdere, der er klar på at være til stede i en uoverskuelig situation.
Nedpakning, totalrydning og rengøring, kan du trygt overlade til os.
Vi er grundige, effektive og fleksible.
Mortem BoligRyd står for alt hvad du har brug for i forbindelse med at få dødsboet tømt. Skulle dødsboet indeholde værdigenstande, giver vi også et tilbud på opkøb af disse.
Åbningstider:
Mandag-fredag: 8.00-20.00
Lørdag-søndag: 10.00-20.00